Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_), 3.0 24V (B56V) (2946ccm/140kW/190HP)
Cena s DPH: 334 Kč
otevírací teplota [°C]: 90
roura, potrubí - ? (v mm): 53,9
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 199805
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 200012
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 624 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
Uzavírací teplota [°C]: 82
roura, potrubí - ? (v mm): 64
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: bez tesneni
Zboží není dostupné