Nejčastější dotazy našich zákazníků

1. Proč jsou vaše ceny nižší než u konkurence ?

Odpověď je jednoduchá. Neustále se snažíme s našimi dodavateli dojednat nejlepší cenové podmínky pro vás zákazníky.
Dalším faktorem je, že pracujeme s nižší marží.

2. Jsou vámi nabízené díly kvalitní ?

Ano. V eshopu naleznete šírokou škálu výrobců v různé kvalitě. Dodavatelé dílů v našem eshopu jsou i dodavatelé pro prvovýrobu.
Například se jedná o výrobce BOSCH, Pierburg, SACHS, VALEO, ATE, TRW. Za originalitu dílů ručíme. Neprodáváme kopie.
Kvalita zboží se samozřejmě odráží i v ceně dílu, takže zvažte zda kupujete díl pro běžný provoz nebo auto velmi využíváte a zatěžujete.

3. Co když díl nebude pasovat ?

Pokud zjistíte, že díl po obdržení nepasuje, tak jej můžete do 14 dnů od data převzetí vrátit. Podmínkou vrácení dílů je, že nesmí být montován a musí být v původním obale výrobce.
Díly je tedy lepší si objednat pár dní před montáží, aby se předešlo problémům s vrácením nebo dodávkou zboží.
Zde se dozvíte postup, jak vrátit zboží.

4. Kolik mě bude stát doprava ?

Za dopravu a balné si účtujeme 89 Kč při platbě převodem na účet. Pokud chcete zboží zaslat na dobírku, tak je třeba připočíst částku 30 Kč (celkem na dobírku 119 Kč). Dopravujeme službou PPL.

5. Kdy zboží dostanu?

Zboží objednané u nás na webu a byla uvedena dostupnost u zboží :
Skladem (DS) = objednávky přijaté do 17.00h v pracovní dny (Pondělí až Pátek) jsou stadardně odesílány následující pracovní den. Doručeny jsou tedy do dvou dnů od objednávky. (Zboží se nachází na distribučním skladu dodavatelů).
Objednáte-li např. v pondělí, tak je Vám zboží doručeno ve středu. Platí pouze pro platbu dobírkou.
Při platbě převodem je zásilka expedována nejdříve až po připsání částky na náš účet. Zvažte tedy, jak na zboží spěcháte při volbě platby za balík.
Společnost PPL doručuje zboží nově i v soboty.
U osobního odběru při objednání do 17.00h v pracovní dny je většinou možné zboží vyzvednout již následující den. 

 

6. Nedorazil mi email s objednávkou.

Na uvedený e-mail v objednávce by Vám mělo dorazit shrnutí uskutečněné objednávky. Pokud Vám email s objednávkou nedorazil, zkontrolujte ve Vašem emailu složku SPAM.

 

 

O spokojenosti nákupu zboží u nás se můžete dozvědět z recenzí zákazníků heuréky Ověřeno zákazníky Heuréka