- Montovací strana - Levá = strana řidiče
- Montovací strana - Pravá = strana spolujezdce
- Montovací strana - Oboustranný = díl je použitelný pro pravou i levou stranu
Čepy řízení/Axiální táhla pro BMW 02 (E10), 1802 (1766ccm/66kW/90HP)
Cena s DPH: 133 Kč
Montovací strana: pravá přední náprava, levá přední náprava
druh závitu: s pravotočivým závitem
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 26.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 26.4.2024 |
Osobní odběr | zítra 25.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 348 Kč
Rozměr závitu 1: M14x1,5
Rozměr závitu 2: M18x1,5
Délka axiálního kloubu [mm]: 275
Zobraz všechny vlastnosti Montovací strana: přední osa
pro vyrobce prevodovky rizeni: ZF
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 26.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 26.4.2024 |
Osobní odběr | zítra 25.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 584 Kč
Montovací strana: levá přední náprava, pravá přední náprava
Délka axiálního kloubu [mm]: 233
Rozměr závitu 2: M14x1,5
Zobraz všechny vlastnosti Rozměr závitu 1: M18x1,5
pro vyrobce prevodovky rizeni: ZF
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 26.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 26.4.2024 |
Osobní odběr | zítra 25.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 226 Kč
Montovací strana: přední osa
Rozměr závitu 2: M14x1,5
Rozměr závitu 1: M18x1,5
Zobraz všechny vlastnosti pro vyrobce prevodovky rizeni: ZF
Délka axiálního kloubu [mm]: 233
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 318 Kč
Rozměr kužele (v mm): 12,7
Velikost závitu: M14x1,5 A
Montovací strana: přední osa, vnejsi
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 515 Kč
Montovací strana: přední osa, u řidiče + u spolujezdce, vnitřní
Vnější závit [mm]: M14x1,5
druh závitu: s levotočivým závitem
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné
- Montovací strana - Levá = strana řidiče
- Montovací strana - Pravá = strana spolujezdce
- Montovací strana - Oboustranný = díl je použitelný pro pravou i levou stranu