Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro BMW 1500-2000 (115, 116, 118, 121), 1800 (1773ccm/66kW/90HP)
Cena s DPH: 590 Kč
typ karoserie: s krytem
otevírací teplota [°C]: 80
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 196404
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 196906
Zboží není dostupné