Naftové vozidla jsou náchylnější k problémům se startováním než automobily s benzinovým motorem. Hlavní dva důvody mohou být, že správně nefunguje elektroinstalace, nebo je zanesený palivový filtr. Pokud je tedy palivový filtr zanesený nečistotami, tak dostává motor málo paliva a klesá i jeho výkon. Můžete si zkusit test, tak že při jízdě do kopce budete přidávat stále plyn. Pokud se vám zdá, že při ubrání plynu auto jede o něco lépe než na plný plyn, tak může být na vině palivový filtr. Interval výměny palivového filtru závisí také na kvalitě načerpané nafty nebo benzínu. Doporučujeme vyměnit filtr především před zimou, neboť nafta má snahu parafinovat, tedy tuhnout a může vás tak ráno překvapit, že vozidlo nenastartujete. Doporučujeme používat palivová aditiva.
Palivový filtr pro BMW 3 (E36), 316 i (1596ccm/75kW/102HP)
Cena s DPH: 245 Kč
Původní cena: 336 Kč
Příprava paliva: vstřikování benzínu
Typ filtru: Filtr zabudovaný do potrubí
Průměr v mm: 55
Zobraz všechny vlastnosti Výška [mm]: 206
Vpust [mm]: 8
Odtok [mm]: 8
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 30.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 30.4.2024 |
Osobní odběr | pondělí 29.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 248 Kč
Původní cena: 289 Kč
Průměr v mm: 55
Typ filtru: Filtr zabudovaný do potrubí
Materiál: hliník
Zobraz všechny vlastnosti Výška [mm]: 204,5
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 30.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 30.4.2024 |
Osobní odběr | pondělí 29.4.2024 po 10:00 hod |