Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro BMW 7 (E23), 733 i (3210ccm/145kW/197HP)
Cena s DPH: 214 Kč
Původní cena: 225 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
Hmotnost ( v kg ): 0,11
Pro OE číslo: 11 53 1 710 953 S1
Zobraz všechny vlastnosti Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Dbejte servisnich informaci: ✓
TECDOC-číslo motoru: 4220
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 198509
oddělení bloku: ✓
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 198509
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 229 Kč
Původní cena: 242 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
Hmotnost ( v kg ): 0,102
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti Pro OE číslo: 11 53 1 710 953
Dbejte servisnich informaci: ✓
TECDOC-číslo motoru: 4220
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 198509
oddělení bloku: ✓
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 198509
Zboží není dostupné