Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro CITROËN BERLINGO (MF), electrique (ccm/16kW/22HP)
Cena s DPH: 161 Kč
otevírací teplota [°C]: 83
typ karoserie: bez krytu
průměr v mm: 47
Zobraz všechny vlastnosti průměr 2: 57
Omezení výrobce: VERNET
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 26.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 26.4.2024 |
Osobní odběr | čtvrtek 25.4.2024 po 10:00 hod |