Naftové vozidla jsou náchylnější k problémům se startováním než automobily s benzinovým motorem. Hlavní dva důvody mohou být, že správně nefunguje elektroinstalace, nebo je zanesený palivový filtr. Pokud je tedy palivový filtr zanesený nečistotami, tak dostává motor málo paliva a klesá i jeho výkon. Můžete si zkusit test, tak že při jízdě do kopce budete přidávat stále plyn. Pokud se vám zdá, že při ubrání plynu auto jede o něco lépe než na plný plyn, tak může být na vině palivový filtr. Interval výměny palivového filtru závisí také na kvalitě načerpané nafty nebo benzínu. Doporučujeme vyměnit filtr především před zimou, neboť nafta má snahu parafinovat, tedy tuhnout a může vás tak ráno překvapit, že vozidlo nenastartujete. Doporučujeme používat palivová aditiva.
Palivový filtr pro CITROËN DYANE, 4 (435ccm/17kW/23HP)
Cena s DPH: 28 Kč
Typ filtru: Filtr zabudovaný do potrubí
Vpust [mm]: 8
Odtok [mm]: 8
Zobraz všechny vlastnosti Výška [mm]: 120
Vnější průměr [mm]: 53
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 23.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 23.4.2024 |
Osobní odběr | pondělí 22.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 65 Kč
Typ filtru: Filtr zabudovaný do potrubí
Výška [mm]: 118
Vnější průměr [mm]: 48
Zobraz všechny vlastnosti kód motoru: A79/1
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 23.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 23.4.2024 |
Osobní odběr | pondělí 22.4.2024 po 10:00 hod |