Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FIAT 500 C (312), 1.3 D Multijet (1248ccm/55kW/75HP)
Cena s DPH: 625 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
Doplňující výrobek/info 2: s termostatem, se senzorem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Zobraz všechny vlastnosti Materiál pláżtě: hliník
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 799 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
typ karoserie: s krytem
Doplňující výrobek/info 2: se senzorem, s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 944 Kč
Původní cena: 1 409 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 88
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 201008
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 1 305 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
Počet koncovek: 2
Materiál: hliník, umělá hmota
Zobraz všechny vlastnosti Hmotnost ( v kg ): 0,38
Doplňující výrobek/info 2: s teplotním spínačem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Dbejte servisnich informaci: ✓
Zboží není dostupné