Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FIAT BRAVA (182), 1.9 D (1929ccm/48kW/65HP)
Cena s DPH: 643 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Hmotnost ( v kg ): 0,4
Zobraz všechny vlastnosti typ karoserie: s krytem
Dbejte servisnich informaci: ✓
Vybavení vozidla: pro vozidla bez klimatizace
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 661 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 82
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199705
Vybavení vozidla: pro vozidla s klimatizací
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 694 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199809
Vybavení vozidla: pro vozidla bez klimatizace
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 954 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199809
Vybavení vozidla: pro vozidla s klimatizaci (manualni)
Zboží není dostupné