Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FIAT DOBLO karoserie/kombi (263), 1.6 D Multijet (1598ccm/77kW/105HP)
Cena s DPH: 364 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 808 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
typ karoserie: s krytem
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 1 572 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 88
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné