Naftové vozidla jsou náchylnější k problémům se startováním než automobily s benzinovým motorem. Hlavní dva důvody mohou být, že správně nefunguje elektroinstalace, nebo je zanesený palivový filtr. Pokud je tedy palivový filtr zanesený nečistotami, tak dostává motor málo paliva a klesá i jeho výkon. Můžete si zkusit test, tak že při jízdě do kopce budete přidávat stále plyn. Pokud se vám zdá, že při ubrání plynu auto jede o něco lépe než na plný plyn, tak může být na vině palivový filtr. Interval výměny palivového filtru závisí také na kvalitě načerpané nafty nebo benzínu. Doporučujeme vyměnit filtr především před zimou, neboť nafta má snahu parafinovat, tedy tuhnout a může vás tak ráno překvapit, že vozidlo nenastartujete. Doporučujeme používat palivová aditiva.
Palivový filtr pro FORD ESCORT VI Kabriolet (ALL), 1.8 16V XR3i (1796ccm/77kW/105HP)
Cena s DPH: 233 Kč
Příprava paliva: vstřikování benzínu
Typ filtru: Filtr zabudovaný do potrubí
Průměr v mm: 82
Zobraz všechny vlastnosti Výška [mm]: 145
Vpust [mm]: 8
Odtok [mm]: 8
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pondělí 29.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pondělí 29.4.2024 |
Osobní odběr | zítra 26.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 89 Kč
Původní cena: 94 Kč
Průměr v mm: 78,6
Typ filtru: Filtr zabudovaný do potrubí
Materiál: hliník
Zobraz všechny vlastnosti Výška [mm]: 146
Zboží není dostupné