Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro HYUNDAI i20 (PB, PBT), 1.1 CRDi (1120ccm/55kW/75HP)
Cena s DPH: 175 Kč
otevírací teplota [°C]: 90
typ karoserie: bez krytu
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 23.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 23.4.2024 |
Osobní odběr | pondělí 22.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 353 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 90
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 201408
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 23.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 23.4.2024 |
Osobní odběr | pondělí 22.4.2024 po 10:00 hod |