Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro HYUNDAI SONATA IV (EF), 2.4 16V (2351ccm/105kW/143HP)
Cena s DPH: 367 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
roura, potrubí - ? (v mm): 54
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 199810
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 200106
kód motoru: G4DS
Zboží není dostupné