Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro MAZDA 323 C IV (BG), 1.8 16V (1840ccm/103kW/140HP)
Cena s DPH: 171 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
Uzavírací teplota [°C]: 100
typ karoserie: bez krytu
Zobraz všechny vlastnosti klimatická pásma: není určeno pro chladná klimatická pásma
vozidla pro leváky/praváky: pro levostranně řízená vozidla
vozidla pro leváky/praváky 2: pro pravostranně řízená vozidla
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pondělí 22.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pondělí 22.4.2024 |
Osobní odběr | zítra 19.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 196 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 82
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199103
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pondělí 22.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pondělí 22.4.2024 |
Osobní odběr | zítra 19.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 365 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
roura, potrubí - ? (v mm): 51,9
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné