Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro OPEL CALIBRA A (85_), 2.0 i 16V 4x4 (1998ccm/110kW/150HP)
Cena s DPH: 460 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 92
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 199008
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199307
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 538 Kč
otevírací teplota [°C]: 92
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti vozidla pro leváky/praváky: pro pravostranně řízená vozidla
Vybavení vozidla: pro vozidla s klimatizaci (manualni)
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 617 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti vozidla pro leváky/praváky: pro pravostranně řízená vozidla
Vybavení vozidla: pro vozidla s klimatizaci (manualni)
klimatická pásma: pro horká klimatická pásma
Zboží není dostupné