Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro OPEL KADETT E (39_, 49_), 1.5 TD (1488ccm/53kW/72HP)
Cena s DPH: 269 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
průměr v mm: 54
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 326 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
Uzavírací teplota [°C]: 82
roura, potrubí - ? (v mm): 48
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Číslo podvozku (VIN) do: M2826859
kód motoru: TC4EC1
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 588 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
roura, potrubí - ? (v mm): 54
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti kód motoru: TC4EC1
Zboží není dostupné