Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro RENAULT 9 (L42_), 1.1 (L421) (1108ccm/35kW/48HP)
Cena s DPH: 190 Kč
Původní cena: 249 Kč
typ karoserie: bez krytu
otevírací teplota [°C]: 89
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 198203
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 198606
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 203 Kč
otevírací teplota [°C]: 86
roura, potrubí - ? (v mm): 43,5
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: bez tesneni
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 198110
kód motoru: C1E.7.15
Zboží není dostupné