Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), 1.4 (1390ccm/59kW/80HP)
Cena s DPH: 137 Kč
otevírací teplota [°C]: 89
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 23.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 23.4.2024 |
Osobní odběr | pondělí 22.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 220 Kč
Původní cena: 337 Kč
otevírací teplota [°C]: 91
Hmotnost ( v kg ): 0,06
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti Dbejte servisnich informaci: ✓
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 252 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 91
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199802
Zboží není dostupné