Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro RENAULT LOGAN I (LS_), 1.5 dCi (1461ccm/63kW/86HP)
Cena s DPH: 273 Kč
otevírací teplota [°C]: 83
typ karoserie: s krytem
Doplňující výrobek/info 2: se senzorem, s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 586 Kč
otevírací teplota [°C]: 83
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 201107
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 714 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 83
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 804 Kč
otevírací teplota [°C]: 89
Hmotnost ( v kg ): 0,180
typ karoserie: s krytem
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Dbejte servisnich informaci: ✓
Zboží není dostupné