Naftové vozidla jsou náchylnější k problémům se startováním než automobily s benzinovým motorem. Hlavní dva důvody mohou být, že správně nefunguje elektroinstalace, nebo je zanesený palivový filtr. Pokud je tedy palivový filtr zanesený nečistotami, tak dostává motor málo paliva a klesá i jeho výkon. Můžete si zkusit test, tak že při jízdě do kopce budete přidávat stále plyn. Pokud se vám zdá, že při ubrání plynu auto jede o něco lépe než na plný plyn, tak může být na vině palivový filtr. Interval výměny palivového filtru závisí také na kvalitě načerpané nafty nebo benzínu. Doporučujeme vyměnit filtr především před zimou, neboť nafta má snahu parafinovat, tedy tuhnout a může vás tak ráno překvapit, že vozidlo nenastartujete. Doporučujeme používat palivová aditiva.
Palivový filtr pro TOYOTA HIACE IV autobus (LH1_), 2.7 4WD (RCH19_) (2694ccm/105kW/143HP)
Cena s DPH: 176 Kč
Typ filtru: Filtr zabudovaný do potrubí
Výška [mm]: 113
Vnější průměr 1 [mm]: 72
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 24.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 24.4.2024 |
Osobní odběr | úterý 23.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 364 Kč
Příprava paliva: vstřikování benzínu
Typ filtru: Filtr zabudovaný do potrubí
Průměr v mm: 55,5
Zobraz všechny vlastnosti Vnější průměr 1 [mm]: 70
Výška [mm]: 130
Rozmer zavitu - vstup: M 12 x 1,25
Rozmer zavitu - vystup: M 12 x 1,25
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199910
Zboží není dostupné