Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VW POLO karoserie (6NF), 1.4 (1390ccm/44kW/60HP)
Cena s DPH: 227 Kč
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 87
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 3.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 3.4.2024 |
Osobní odběr | úterý 2.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 463 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 87
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 3.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 3.4.2024 |
Osobní odběr | úterý 2.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 259 Kč
otevírací teplota [°C]: 87
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 462 Kč
otevírací teplota [°C]: 87
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Doplňující výrobek/info 2: s přírubou
Zobraz všechny vlastnosti typ karoserie: s krytem, plastove pouzdro
Zboží není dostupné