V případě reklamace kompresoru klimatizace je vyžadováno, aby byla s reklamovaným kompresorem dodána kopie dokladu servisu za opravu se soupisem provedených prácí a že výměna kompresoru klimatizace proběhla následujícím způsobem:
- byla provedena výměna vysoušeče klimatizace
- byla provedena výměna všech použitých částí (expanzní tryska, expanzní ventil a další)
- bylo provedeno vypláchnutí systému a vyčištění všech částí, které nebyly vyměněny, aby nedošlo k poškození nového kompresoru
- bylo doplněno odpovídající množství předepsaného oleje výrobcem
Občas je kompresor dodán bez oleje. V tomto případě je před instalací nutné doplnit chybějící množství kapaliny. Opravy systému klimatizace smí provádět jen osoba k tomu proškolená a musí postupovat dle pokynů výrobce daného vozidla.
Pokud nelze kompresor vrátit zazátkovaný (pro posouzení zbytkového oleje), tak je nutné provést kontrolu množství a typu oleje a tyto informace doložit.
V případě reklamace musí být veškeré procesy spojené s výměnou kompresoru (součásti, práce) zdokumentovány na konečném dokladu, který je v případě reklamace kompresoru nutný doložit.
Děkujeme za pochopení.