Reklamace kompresoru klimatizace

V případě reklamace kompresoru klimatizace je vyžadováno, aby byla s reklamovaným kompresorem dodána kopie dokladu servisu za opravu se soupisem provedených prácí a že výměna kompresoru klimatizace proběhla následujícím způsobem:

  • byla provedena výměna vysoušeče klimatizace
  • byla provedena výměna všech použitých částí (expanzní tryska, expanzní ventil a další) 
  • bylo provedeno vypláchnutí systému a vyčištění všech částí, které nebyly vyměněny, aby nedošlo k poškození nového kompresoru 
  • bylo doplněno odpovídající množství předepsaného oleje výrobcem

Občas je kompresor dodán bez oleje. V tomto případě je před instalací nutné doplnit chybějící množství kapaliny. Opravy systému klimatizace smí provádět jen osoba k tomu proškolená a musí postupovat dle pokynů výrobce daného vozidla.

Pokud nelze kompresor vrátit zazátkovaný (pro posouzení zbytkového oleje), tak je nutné provést kontrolu množství a typu oleje a tyto informace doložit.

V případě reklamace musí být veškeré procesy spojené s výměnou kompresoru (součásti, práce) zdokumentovány na konečném dokladu, který je v případě reklamace kompresoru nutný doložit.

Děkujeme za pochopení.