Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FIAT REGATA (138), 80 Turbo Diesel 1.9 (1929ccm/59kW/80HP)
Cena s DPH: 700 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Hmotnost ( v kg ): 0,464
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 198609
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 732 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 80
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 198609
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 198906
Zboží není dostupné