Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro PEUGEOT 205 II (20A/C), 1.8 XDT (1769ccm/58kW/79HP)
Cena s DPH: 158 Kč
otevírací teplota [°C]: 81
typ karoserie: bez krytu
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 5.6.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 5.6.2024 |
Osobní odběr | zítra 4.6.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 309 Kč
otevírací teplota [°C]: 83
roura, potrubí - ? (v mm): 68
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 199010
Zboží není dostupné