Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro RENAULT LAGUNA II (BG0/1_), 3.0 V6 24V (BG01, BG02, BG0D, BG0Y) (2946ccm/152kW/207HP)
Cena s DPH: 539 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 82
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 200708
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 603 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
Uzavírací teplota [°C]: 82
roura, potrubí - ? (v mm): 64
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: bez tesneni
Zboží není dostupné