Obchodní podmínky


Provozovatel e-shopu:
Lukáš Kiedroň  - CarsShop.cz 
Petřvaldská 30a/369
Havířov-Šumbark                       
736 01
 
IČ: 76439097
DIČ: CZ8705065611
 
Číslo účtu: 212058204/0300
 
Tel.: 736 426 736
E-mail: info@carsshop.cz
 
Tato adresa slouží i pro vrácení zboží.

Veškeré zboží nabízené v e-shopu je nové a je na něj poskytována záruční doba až 24 měsíců od data zakoupení.

OSOBNÍ ODBĚR

  • Platba na místě je možná v hotovosti od 100 Kč.
  • Předem převodem na náš účet. Proforma faktura Vám dorazí na e-mail v příloze po odeslání objednávky do systému.
  • Platební kartou ONLINE -  Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments, a.s.

  • zboží je nutné objednat přes e-shop, e-mail nebo telefonicky (nejsme kamenná prodejna/pouze výdej již objednaného a zaplaceného zboží).
  • zboží, které je dostupné na skladech je možné mít u nás už následující den, při objednání do 17:00h (platí v pracovní dny Po-Pá).
  • prosíme o uvádění skutečných informací, což se týká především e-mailu a telefonního čísla, kde vám dorazí zpráva o vyzvednutí zásilky.
  • Pokud nebude objednávka uhrazena nebo vyzvednuta do 5 pracovních dnů, tak bude automaticky stornována.
  • pokud si přejete objednávku zrušit, stačí napsat na e-mail info@carsshop.cz , že už o zboží nemáte zájem (STORNO objednávky).
  • Vyexpedované zboží si můžete vyzvednout v pracovní dny od pondělí do čtvrtka v čase 8:00-16:00 h a v pátek  8:00-14:00 h. Jiný čas pouze po domluvě telefonicky 736 426 736

 

DOPRAVA


  • PPL - Pokud balíček objednaného zboží přesáhne váhu 30 Kg - bude rozdělen na více balíčků (každý další balíček +109 Kč PPL).
  • GLS -  Pokud balíček objednaného zboží přesáhne váhu 30 Kg - bude rozdělen na více balíčků (každý další balíček +99 Kč GLS).

PPL          PPL ParcelShop

  • Minimální částka objednávky pro zaslání PPL je stanovena na 150 Kč s DPH.
  • PPL a platba dobírkou od 89 Kč (do 120 cm nejdelší strana, max. 30 Kg). Minimální cena zboží 150 Kč.
  • PPL a platba předem na účet od 89 Kč (do 120 cm nejdelší strana, max. 30 Kg). Faktura Vám dorazí po odeslání objednávky.
  • PPL doprava a platba platební kartou ONLINE od 89 Kč- Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments, a.s.
  • Pokud nejste na adrese k zastižení, tak si můžete nechat doručit zásilku na některé úložiště PPL ParcelShop a následně kdykoliv vyzvednout. Seznam naleznete ZDE . 
  • Zasíláme pouze na území ČR.

logo gls.png (4 KB) 

  • Minimální částka objednávky pro zaslání GLS je stanovena na 150 Kč s DPH.
  • GLS a platba dobírkou za 149 Kč (do 120 cm nejdelší strana, max. 30 Kg) . Minimální cena zboží 150 Kč.
  • GLS a platba předem na účet za 109 Kč (do 120 cm nejdelší strana, max. 30 Kg). Faktura Vám dorazí po odeslání objednávky.
  • GLS doprava a platba platební kartou ONLINE za 109 Kč- Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments, a.s.
  • Zasíláme pouze na území ČR.

  • Autobaterie nezasíláme. Možný pouze osobní odběr v Havířově.
  • nad 5000 Kč je volitelná doprava zdarma (zde si nelze vybrat přepravce, je vybrán prodávajícím)
  • U nadrozměrných nebo neskladných zásilek je účtována doprava 600 Kč = 1 balík . Cena dobírky je 40 Kč

    Výfukové díly delší než 120 cm lze zasílat pouze samostatně. Nelze je přibalit s ostatním zbožím do zásilky z důvodu možného poškození. Při dokončení objednávky tedy prosím vyberte jako typ dopravy PPL nadrozměr. V případě nevhodně zvoleného typu dopravy je automaticky upraven na tento typ. PPL Výfuky

  • V případě zboží přesahující limity rozměrů a váhy (autoskla) Vámi vybraného dopravce Vás kontaktujeme a nabídneme alternativní způsob dopravy.
  • Kapalina do ostřikovačů:

    1 L balení max. 6 kusů do balíčku = 1 doprava

    3 L balení max. 3 kusy do balíčku = 1 doprava

    5 L balení max. 2 kusy do balíčku = 1 doprava

    Překročení limitu = balík navíc

Upozornění: V případě, že Vám bylo zboží zasláno na parcelshop a nebylo vyzvednuto, tak Vám bude při příští objednávce fakturováno opětovné doručení. Platí i pro zásilky, které nebyly převzaty a vrátily se nám bez udání důvodu. Jedná se o porušení kupní smlouvy. Děkujeme za pochopení.

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Protokol pro reklamaci zboží naleznete zde Reklamační protokol. Prosíme o vytisknutí a vypsání požadovaných údajů. Tento protokol po té přidejte k reklamovanému zboží.

 

1. Reklamační řád eshopu CarsShop.cz|Lukáš Kiedroň vychází u maloobchodních zákazníků z Občanského zákoníku a u zákazníků z řad podnikatelů z Obchodního zákoníku.

2. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, kterou zákazník prokazatelně nezpůsobil, může zákazník uplatnit právo z odpovědnosti CarsShop.cz|Lukáš Kiedroň, za vady prodaného výrobku. Koupi musí zákazník prokázat fakturou nebo účtenkou, která zároveň slouží jako záruční list.

3. Zboží prodávané eshopem CarsShop.cz|Lukáš Kiedroň je určeno k odborné montáži. Proto je nutné při reklamaci předložit doklad o odborné montáži. Odbornou montáží se rozumí montáž v autoservisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tuto činnost vykonávat. Dokladem se rozumí potvrzení o montáži dílu, s uvedením technologického postupu nebo faktura, popř. stvrzenka o zaplacení s uvedením vykonaných prací, z nichž vyplývá, že byla na vozidlo ( nutno uvést SPZ ) namontována součástka, která je předmětem reklamace ( identifikace podle objednacího kódu zboží ). V tomto dokladu je dále nutné uvést stav tachometru při výměně dílu a stav tachometru při reklamaci. U diagnostikovatelných dílů sériovou diagnostikou a filtrů pevných částic je třeba doložit výpis paměti závad příslušné řídící jednotky, příp. naměřených parametrů.

4. Podmínkou zahájení reklamačního řízení je:

  • předložení vadného výrobku
  • uplatnění reklamace v záruční lhůtě
  • předložení faktury nebo účtenky
  • předložení dokladu o odborné montáži
  • v případě elektronických dílů - výpis z diagnostiky

5. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím bez vad. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné;
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá;
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy;
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí, je-li koncovým spotřebitelem a v době dvanácti (12) měsíců, je-li podnikatelem (nákup na IČO), to se však netýká:

  • u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána;
  • na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním;
  • u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.

Pokud se vyskytne závada elektrických součástí vozidla je vždy nutné přiložit k reklamačnímu protokolu kopii velkého technického průkazu a výpis chybových kódů/hlášek z diagnostiky. Tento výpis z diagnostického zařízení je požadován na veškeré elektronické díly (váhy vzduchu, EGR, AGR, lambda sondy, škrtící klapky, čidla atd).

U vztahů, které podléhají Občanskému zákoníku rozhodne o reklamaci CarsShop.cz|Lukáš Kiedroň ihned, ve složitějších případech do 48 hodin od uplatnění reklamace v souladu se Zákonem na ochranu spotřebitele č. 634/1992 Sb. V případě, že je nezbytné provést posouzení vady výrobku jeho dodavatelem, bude reklamace vyřízena na základě výsledku tohoto posouzení, nejpozději však do 30 dnů u vztahů podléhajícímu občanskému zákoníku. U vztahů, které podléhají Obchodnímu zákoníku bude reklamace vyřízena v přiměřené době. Sepíšeme se zákazníkem reklamační protokol, zákazník je povinen nám poskytnout všechny požadované údaje o vozidle.

Tento reklamační řád je platný od 1.12. 2013

 

Odstoupení od smlouvy do 14 dnů + 7 dnů navíc

  • Kupující (spotřebitel) má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14-ti dnů ode dne následujícího po dni kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme zboží. My nabízíme ještě 7 dnů navíc.
  • Kupující (podnikatel-nákup na IČO) pouze po domluvě.
  • Zboží nesmí jevit známky opotřebení a musí být v původním obale výrobce.
  • Motorové oleje a kapaliny nelze vrátit.
  • Některé spojkové sady a setrvačníky jsou zabezpečený ochrannou plombou. V případě porušení plomby nelze tento díl vrátit.

1. Díl/y prosím pečlivě zabalte do ochranného obalu či krabice. Na krabici výrobce dílu, nelepte žádné etikety přepravce či adresy.

2. Ke zboží přidejte kopii faktury s dopsaným číslem bankovního účtu, kam budou převedeny peníze za vrácené zboží. Stačí nás také informovat e-mailem na který byla objednávka uskutečněna a napsat nám, že odstupujete od smlouvy a zboží budete vracet. V tomto emailu uveďte číslo bankovního účtu. Doporučujeme vyplnit a přidat ke vracenému zboží tento formulář Vzorový formulář - odstoupení od smlouvy .

3. Pokud byla objednávka uhrazena rychlým bankovním převodem nebo platební kartou ONLINE, tak Vám budou peníze refundovány zpět na účet či platební kartu.

4. Jako dopravu pro vrácení zboží můžete zvolit Českou poštu (doporučený balíček do 2kg nebo balík do ruky nad 2kg) nebo jej můžete vrátit i osobně.

 
Adresa pro vrácení zboží je:
CarsShop.cz-Lukáš Kiedroň,
Petřvaldská 369/30a
Havířov-Šumbark
736 01

 

5. Pokud vracíte pouze některou položku z objednávky, tak se vyfakturované poštovné nevrací. Pokud vracíte kompletní zásilku, tak je Vám vyplacena zpět i částka za poštovné k Vám (platí pouze pro nákup bez IČO). Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží (s výjimkou poplatku za dobírku). V případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. V případě, že si objednáte díl u kterého bylo prodejcem písemně potvrzeno, že není vhodný pro daný automobil a je tzv. na zkoušku, tak se poštovné nevrací.

6. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

7. Při splnění těchto podmínek Vám jsou peníze vráceny dle zákona nejpozději do 14 pracovních dnů.

OLOVĚNÁ PŘIRÁŽKA U AUTOBATERIÍ STARLINE

U autobaterií Starline je zaúčtována olověná přirážka, která je vždy uvedena v detailu produktu. Díl je nevratný po založení repasního protokolu. Aby byla olověná přirážka vrácena, tak je nutné starý díl vrátit do 30 dnů od vystavení prodejního dokladu. V případě Vašeho nesouhlasu s touto olověnou přirážkou nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude prodávajícím stornována.

ZÁLOHOVANÉ NÁHRADNÍ DÍLY

V e-shopu máme také náhradní díly a autodíly, u kterých je vyžadována záloha za starý díl. Ta se vrací kupujícímu zpět na uvedený bankovní účet do 30 kalendářních dnů oproti dodání starého dílu stejného typu. Jedná se především o alternátory Valeo/Bosch, startéry Valeo/Bosch, servočeradla TRW, řídící mechanismy TRW, brzdové třmeny (TRW, NK, ATE,Bosch,Ferodo), dále i některé váhy vzduchu výrobce BOSCH pro výměnný způsob. O této záloze budete v co nejkratším termínu informováni po odeslání objednávky. V případě Vašeho nesouhlasu s touto zálohou nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude prodávajícím stornována. Starý díl je nutné vrátit do 30 dnů od vystavení prodejního dokladu. Poté záloha propadá.

Podmínky, za kterých vratnou část nelze vrátit !
• díly jiné značky než jaká je dodávána firmou www.carsshop.cz (originální značky)
• poškozené díly, jejichž poškození vzniklo neodborným zacházením
• upravené díly, vyhořelé díly
• díly z havárií a násilných demontáží
• nekompletní díly
• díly, které vykazují poškození způsobené neodborným zabalením
• znečištěné díly a díly nezbavené olejových náplní
• díly s poškozenými těsnicími plochami
• díly, které neodpovídají typu
• silně zkorodované díly, chybějící, či uražené konektory
• otevřené přístroje
• Kritéria pro vrácení starého třmenu
- je kompletní, tak jak je zobrazen v katalogu
- nemá poškozené a nadměrné opotřebované vedení třmenu
- nemá poškozené a nadměrné opotřebované úchytné části
- nejsou poškozené závity
- je přesně stejného typu jako zakoupený

 

INFORMACE O MIMOSOUDNÍM ŘEŠENÍ SPORŮ

  • Vzájemné spory mezi prodávajícím a odběratelem zboží řeší obecné soudy.
  • Odběratel zboží, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy.
  • Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz
  • Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo.
  • Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  • Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr
  • Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s odběratelem zboží pokud je odběratel služeb neodmítne.
  • Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění, ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.
  • Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.
  • Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

OBJEDNÁVKA A CENA ZBOŽÍ

  • Veškeré kapaliny lze zakoupit pouze v obvyklém množství - velkoobchodní/paletový prodej neprovozujeme. 
  • Brzdové kotouče je ve většině případů možné zakoupit pouze v sudém počtu. Týká se to ojediněle i brzdových bubnů. Ve většině případů lze zakoupit buben i v počtu jednoho kusu (zákazník bude o této skutečnosti informován). Brzdové čelisti a destičky jsou dodávány vždy v počtu 4 kusů v balení.
  • Tlumiče Monroe u kterých začíná katalogový kód písmenem E nebo D lze zakoupit jen v počtu dvou kusů. Týká se to i tlumičů od výrobce TRW. (Jsou baleny výrobcem po dvou kusech, nelze prodat po jednom kuse)
  • CarsShop.cz (Lukáš Kiedroň) si vyhrazuje právo na změnu cen a to i bez předchozího písemného, či jiným způsobem vydaného oznámení.
  • Hlavním způsobem nakupování v e-shopu je vložení zboží do košíku a po té odeslání objednávky. Zboží lze objednávat také e-mailem, telefonicky, online chatem nebo osobně.
  • Při každé objednávce jakýmkoliv způsobem je nutné uvést veškeré potřebné informace o kupujícím (jméno a příjmení nebo název firmy, přesnou adresu fakturace, adresu pro dodání zboží, dostupný telefon).
  • Pokud nebude objednávka při které byla zvolena platba převodem na účet uhrazena do 5 pracovních dnů, tak bude automaticky stornována.

 

STORNO OBJEDNÁVKY

  • Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání.
  • Prodávající si vyhrazuje právo na opravu ceny, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude prodávajícím stornována.
  • Prodávající má právo stornovat objednávku v případě, že budou vyčerpány zásoby Prodávajícího nebo Prodávající z jiných důvodů nebude schopen povinnosti z kupní smlouvy plnit. Prodávající má povinnost o takové skutečnosti Kupujícího bez zbytečného odkladu obeznámit a v případě již uhrazené objednávky sumu Kupujícímu vrátit.

 

TERMÍN DODÁNÍ ZBOŽÍ

  • Skladem DS (Distribuční sklad)= objednávky přijaté do 17.30h v pracovní dny (pondělí až pátek) jsou stadardně odesílány následující pracovní den. Doručeny jsou tedy nejpozději do dvou dnů od objednávky. Zboží se nachází na DISTRIBUČNÍM SKLADU (není výdejní sklad). Při státních svátcích, dovolené nebo předvánočním období se může termín doručení prodloužit.
  • Aktualizace skladových zásob dílů uváděných na webu probíhá jednou denně (v noci). V případě, že by se díl během dne doprodal, tak bude zákazník neprodleně informován prodávajícím o termínu naskladnění nebo nabídky vhodné alternativy dílu v objednávce.
  • Tabulka s dnem a datumem dodání u produktů v e-shopu je pouze orientační. Den dodání se může lišit v případě technických problémů, předvánočního období, inventury, svátků nebo dovolené.
  • Zboží není vyrobeno nebo se právě vyrábí, bude stanovena předběžná dodací lhůta, která bude sdělena kupujícímu individuálně.
  • Z důvodu vytíženosti výrobců a kamionových dopravců ke vztahu optimalizace nákladů na výrobu a přepravu si CarsShop.cz (Lukáš Kiedroň) vyhrazuje právo na změnu termínu dodání.
  • V době firemní dovolené není možné rezervovat zboží na skladech dodavatele. Může se tedy stát, že zboží objednané v tomto termínu nebude po skončení dovolené dostupné. Prodejce si vyhrazuje právo na stornování objednávky v případě nedostupnosti objednaného zboží po skončení dovolené.

 

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

  • Běžně zboží na dobírku zasíláme přepravní službou PPL/GLS. Při přebírání zásilky doporučujeme ihned zboží zkontrolovat. Při případném evidentním mechanickém poškození zásilky tuto zásilku nepřebírejte a okamžitě ji reklamujte u dopravce.
  • Při zjištění případné závady produktu nás neprodleně kontaktujte na telefonu uvedeném na faktuře nebo na webu.
  • Na pozdější reklamace z důvodu viditelného mechanického, nebo jiného poškození nemůže být brán zřetel.

 

INFORMACE O NABÍZENÝCH DÍLECH

Veškeré nabízené zboží je nové, originalní a pochází od daných výrobců. V obale výrobce např. LUK, Valeo, SKF, INA a mnoha dalších se může občas vyskytovat díl jiného výrobce než je uveden na obalu. Jedná se o díly zakoupené danou společností a ta za kvalitu dodaného dílu ve svém obale ručí svojí značkou.

Např. Bilstein Group - FEBI, SWAG, Blue Print

Schaeffler Automotive Aftermarket - LUK, INA, FAG, Ruville

Sachs - TRW, SACHS, Lemförder

Námi dodané výrobky jsou výhradně určeny k použití v souladu s jejich určením. Namontování smí provádět pouze vyškolený odborný personál. Výrobky se pravidelně dodávají bez návodu k montáži.

 

ÚDAJE NA STRÁNKÁCH

Veškeré údaje uváděné na webových stránkách CarsShop.cz jsou nezávazné a podléhají potvrzení ze strany provozovatele (prodávajícího). CarsShop.cz (Lukáš Kiedroň) má právo na změnu cen a změnu v nabídce zboží bez jakéhokoliv předchozí písemného nebo jiného upozornění, v případě změny cen po uhrazení zálohy kupujícím (pokud nenastane jiná dohoda), mu tato záloha po dohodě bude vrácena.

Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Heuréka - Ověřeno zákazníky 

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

ZBOŽÍ - Hodnocení

Na základě zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů Vám můžeme jako našemu zákazníkovi zasílat marketingová sdělení týkající se našich služeb či informací o naší společnosti. Součástí toho mohou být i e-mailové dotazníky spokojenosti s nákupem u nás, k jejich rozesílce využíváme službu Hodnocení Zboží.cz, které předáme Váš e-mail a informace o konkrétním nákupu. Proti zasílání e-mailových dotazníků prostřednictvím služby Zboží.cz můžete kdykoliv vyjádřit námitku, buď přímo v nákupním košíku v poznámce nebo kliknutím na odkaz v doručeném e-mailu s dotazníkem.

PROHLÁŠENÍ O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Vaše osobní data jsou uchovávána a je s nimi nakládáno v souladu se všemi zákonnými ustanoveními vztahujícími se na správu a nakládání s osobními údaji dle § 11 zákona č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů.

 1.    Kupující souhlasí s tím, že při objednání a převzetí zboží, jakož i při registraci do internetového obchodu (uživatelského účtu) je vyžadováno vyplnění údajů, které mohou mít povahu osobních údajů. Kupující souhlasí s tím, aby prodávající osobní údaje kupujícího uvedené při činnostech uvedených výše po dobu neurčitou shromažďoval, zpracovával a uschovával jako registrovaný správce osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Prodávající je oprávněn tak činit po dobu a v rozsahu potřebném k provedení veškerých činností s uzavřením kupní smlouvy souvisejících, zejména za účelem vyřízení objednávky kupujícího.

2.    Kupující si je vědom toho, že souhlas se zpracováním údajů dává dobrovolně a může jej kdykoliv odvolat, a to písemným oznámením doručeným prodávajícímu. Kupující má po dobu, po kterou je souhlas udělen, i nadále právo přístupu ke všem osobním údajům o své osobě.  Dále má kupující právo požadovat vysvětlení, korekci, odstranění závadného stavu, výmaz či blokování osobních údajů a dál má právo obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tím není dotčeno právo prodávajícího na náhradu škody, a to zejména v případě, kdy prodávající nemohl v důsledku odvolání souhlasu a/nebo v důsledku korekce, výmazu či blokování osobních údajů plnit své závazky vyplývající ze sjednaného právního vztahu s třetí osobou. Kupující je oprávněn požadovat informaci jaké osobní údaje o něm prodávající zpracovává, a to v rozsahu stanoveném zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Informace o těchto údajích mu prodávající poskytne kdykoliv na základě písemné žádosti za přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí takové informace. Kupující se zavazuje bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně poskytnutých údajů.

3.    Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně. Za jiným účelem než uvedeným v těchto obchodních podmínkách prodávající osobní údaje kupujícího nezískává ani nezpracovává, nedistribuuje je ani třetím osobám bez souhlasu kupujícího (s výjimkou osob zajišťujících distribuci a dopravu zboží, osob zajišťujících účetní zpracování platby, osob zastupujících prodávajícího v souvislosti s prodejem zboží, členů koncernu prodávajícího). Tato povinnost se nevztahuje na údaje, které mohou požadovat státní orgány podle platných právních předpisů.

4.      Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele, a to v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu zpracování osobních údajů.

5.      Osobní údaje jsou ukládány v bezpečné databázi. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. Prodávající garantuje bezpečnost poskytnutých dat.

6.      Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. Cookies jsou malé soubory sloužící poskytovateli a zadavatelům reklamy zobrazované webové stránce k rozpoznání počítače uživatele v rámci komunikace uživatele s jeho webovou stránkou a k případnému užití některých funkcí webové stránky. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

Zpracování osobních údajů je prováděno správcem osobních údajů. Osobní údaje pro tohoto správce zpracovávají také zpracovatelé:
a) Poskytovatel e-shopové služby eStudio, se sídlem Mrštíkova 1122/40, 500 09, Hradec Králové - Malšovice

b) Dopravce – PPL CZ s.r.o.

c) Dopravce – General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.

d) Platby ONLINE - ComGate Payments, a.s.

Osobní údaje nebudou předány do třetích zemí mimo EU.

Registrační číslo 00039074 https://www.uoou.cz