Návod jak nakoupit díly v našem eshopu

V našem e-shopu je možné nakupovat bez registrace. Registrace však slouží k příštím nákupům, aby jste nemuseli znovu vyplňovat fakturační případně dodací údaje. Pokud se chcete registrovat, tak můžete zde Registrace a vytvoření klientského účtu
 
 1. Nejpřesnější vyhledání dílů je opsání OE (originálního kódu automobilky/výrobce) z původního pokaženého/opotřebovaného dílu přímo z vozidla a vypsáním ho do vyhledávacího pole vpravo nahoře v eshopu.
 
Pokud je díl v databázi eshopu, tak Vám vyjede nabídka od výrobců, kteří díl dodávají. Takto budete mít jistotu dílu, že bude díl pasovat na 100%
 
2.  Pokud OE číslo dílu neznáte, tak druhou možností je vyhledat díl v katalogu eshopu v tzv. stromu kategorií. Pro správný výběr dílů potřebujete znát název značky, model, rok výroby a motorizaci vozu (všechny údaje naleznete v malém nebo velkém technickém průkaze).
 
3. Jestliže originální číslo dílu neznáte a vyhledávání v katalogu dílů je složité, tak neváhejte využít možnost poptávky požadovaných dílů a my je za vás vybereme a zašleme nezávaznou nabídku. Potřebujete k tomu znát informace o vozidle a nejlépe i VIN číslo Potřebuji vybrat vhodné díly podle VIN čísla karoserie.
 
4. Můžete nás kontaktovat přes online chat (v pravém dolním rohu), e-mailem, nebo telefonicky. Z praktických důvodů upřednostňujeme online chat nebo email přes který lze zasílat odkazy na vybrané druhy zboží, což velmi urychluje vyřešení Vaší poptávky.
Před kontaktováním si prosím připravte údaje o Vašem voze :
Značka, model, rok výroby, motorizace nebo VIN číslo karoserie od Vašeho vozidla.
 
 
Pokud je u položek v eshopu napsáno :
Skladem (DS) - zboží lze objednat přes eshop. Zboží zasíláme následující pracovní den(platí při objednávce od po-pá do 17h) . Zboží se nachází v distribučním skladě dodavatelů.
na dotaz,zboží není dostupné - zboží nelze v eshopu objednat. Buď to je nedostupné, nebo se už nedodává. Můžete však poslat poptávku na Vámi prohlížený díl.