-
Zboží objednané v pracovní den do 17:00 h je obvykle zasíláno následující pracovní den. Doručení objednaného zboží je tedy do 24h od předání zásilky kurýrovi PPL nebo GLS (v případě technických problémů se čas doručení může lišit). U osobního odběru je možné si zboží vyzvednout obvykle již následující pracovní den po 10:00h ranní.
-
Hlavní komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu, kde se dozvíte průběžný stav objednávky v jakém se momentálně nachází. PROSÍME O PŘEKONTROLOVÁNÍ E-MAILU, ŽE BYL VÁMI ZADÁN SPRÁVNĚ.
-
Jelikož jsme internetový obchod, tak Vás v případě nesrovnalostí nebo dotazů budeme i na Vámi uvedený e-mail kontaktovat.
Vysvětlení oznamujících stavů po odeslání objednávky do systému:
Potvrzení o nové objednávce dostáváte obratem po objednání. Objednávka je tedy zaznamenána v systému.
- Zpracovává se - Pokud je uveden tento stav u objednávky, tak byla přijata prodejcem a už o ní víme a pracujeme na ni. Zboží je obvykle odesíláno do 24h od provedení objednávky v pracovní dny.
- Očekává se platba- (platí jen pro objednávky placené převodem na účet) - V tomto případě čekáme na připsání peněz na náš účet 212058204/0300 , avšak zboží už je rezervováno a staženo ze skladu k nám. Týká se platby předem převodem. Proforma faktura s údaji pro zaplacení Vám dorazila v prvním e-mailu se soupisem objednaného zboží . Variabilní symbol je číslo objednávky.
- Odeslána - Vaše objednávka byla v tomto případě vyexpedována, předána kurýrovi a už putuje k Vám (dorazí do 24h v pracovní dny). Ve večerních hodinách obdržíte e-mailem číslo zásilky od PPL nebo GLS se kterým lze sledovat pohyb zásilky na jejich webu.
- Stornována - Objednávka byla zákazníkem nebo prodávajícím po dohodě stornována (zrušena).
Stav vyřizování objednávky
Skladem DS (Distribuční sklad) - Zboží se nachází v distribučním skladě.
DOPORUČENÍ: Pro dodání zboží do pátku doporučujeme vytvořit objednávku nejpozději ve středu do 17:00 h.
Odesláním formuláře udělujete souhlas s poskytnutím osobních údajů.