Stav vyřizování objednávky

 Skladem (DS) - Zboží se nachází v distribučním skladě.
 
  • Zboží objednané v pracovní den do 17:30h je obvykle zasíláno následující pracovní den. Doručení objednaného zboží je tedy do 24h od předání zásilky kurýrovi PPL (v případě technických problémů se čas doručení může lišit). U osobního odběru je možné si zboží vyzvednout obvykle již následující pracovní den po 10:00h ranní.

  • Hlavní komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu, kde se dozvíte stav objednávky v jakém se momentálně nachází. V případě nesrovnalostí nebo dotazů Vás budeme i na Vámi uvedený e-mail kontaktovat.

    Vysvětlení oznamujících stavů po odeslání objednávky do systému:

     

  • Nová - Potvrzení o nové objednávce dostáváte obratem po objednání. Objednávka je tedy zaznamenána v systému.
  • Zpracovává se - Pokud je uveden tento stav u objednávky, tak byla přijata prodejcem a už o ní víme a pracujeme na ni. Zboží je obvykle odesíláno do 24h od provedení objednávky v pracovní dny.
  • Očekává se platba- (platí jen pro objednávky placené převodem na účet) - V tomto případě čekáme na připsání peněz na náš účet 212058204/0300 , avšak zboží už je rezervováno a staženo ze skladu k nám. Týká se platby předem převodem (osobní odběr, PPL). Proforma faktura s údaji pro zaplacení Vám dorazila v prvním e-mailu se soupisem objednaného zboží . Variabilní symbol je číslo objednávky.

  • Odeslána - Vaše objednávka byla v tomto případě vyexpedována, předána kurýrovi a už putuje k Vám (dorazí do 24h v pracovní dny). Ve večerních hodinách obdržíte e-mailem číslo zásilky od PPL nebo GLS se kterým lze sledovat pohyb zásilky na jejich webu. 

  • Vyřízena - Týká se především objednávek s osobním odběrem v Havířově. Po obdržení této informace je již pro Vás objednávka připravena k vyzvednutí.
  • Stornována - Objednávka byla zákazníkem nebo prodávajícím po dohodě stornována (zrušena).

Odesláním formuláře udělujete souhlas s poskytnutím osobních údajů.

Máte nějaký dotaz ohledně objednávky?

Položky označené * jsou povinné.