Jak postupovat s vrácením zboží

Zjistili jste, že vám zboží nepasuje ? Nebo ho neupotřebíte a chtěli by jste ho vrátit ?

 

1. Zboží může kupující (spotřebitel) vrátit max. do 21 dnů od data převzetí zásilky nebo zboží (osobní odběr). Kupující (podnikatel-nákup na IČO) pouze po domluvě.

2. Zboží musí být vráceno v originálním obale výrobce a nesmí jevit známky opotřebení či montáže.
Nelze vrátit:
- motorové oleje a kapaliny
- spojkové sady a setrvačníky, které jsou zabezpečený ochrannou plombou (upozornění přiloženo v krabici výrobce). V případě porušení plomby nelze tento díl vrátit, ale pouze reklamovat.

3. Díl/y v originálních obalech výrobce prosím pečlivě zabalte do dalšího ochranného obalu, fólie či krabice. V žádném případě originální krabičky nebo zboží nijak nepolepujte (barevnou izolepou) ani nepopisujte (fixem, prupiskou a podobně)!
Pokud dojde k znehodocení obalu, tak nemusí být zboží přijato nebo bude naúčtován storno poplatek z ceny zboží.

4. Ke zboží přiložte vyplněný formůlář nebo nám ho stačí zaslat e-mailem.
Ke stažení ZDE - Vzorový formulář - odstoupení od smlouvy

5. Peníze vám vracíme do 14 dnů od převzetí zboží na uvedený bankovní účet ve formuláři.
Pokud byla objednávka uhrazena rychlým bankovním převodem nebo platební kartou ONLINE, tak Vám budou peníze refundovány zpět na účet či platební kartu.

V případě nedodržení výše uvedených informací nemusí být vrácené zboží akceptováno.

  • Jako dopravu pro vrácení zboží můžete zvolit Českou poštu nebo využít jinou přepravní službu na webu Zaslat.cz .
  • Zboží můžete také po nahlášení (telefonicky, e-mailem) vrátit osobně na níže uvedené adrese.  
  • Adresa pro vrácení zboží je :
    CarsShop.cz - Lukáš Kiedroň,
    Petřvaldská 369/30a, Havířov-Šumbark, 736 01
  • Pokud vracíte pouze některou položku z objednávky, tak se vyfakturované poštovné nevrací. Pokud vracíte kompletní zásilku, tak je Vám vyplacena zpět i částka za poštovné k Vám. V případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.

* pokud už uplynula doba na vrácení, můžeme se pokusit i tak díl vrátit dodavateli(max. do 30 dnů). V tomto případě nás prosím kontaktujte e-mailem. Děkujeme



Výměna objednaného zboží za jiné a následné zaúčtování

 
1. Postupujte prosím stejně jako u vrácení zboží a zboží zašlete zpět na naší adresu.
 
2. Vytvořte objednávku na nové zboží v e-shopu. Do objednávky uveďte v kolonce *Poznámka * katalogový kód zboží , které budete vracet s číslem původní objednávky.
 
3. Částku za vrácené zboží (po našem obdržení) zaúčtujeme do nově vytvořené objednávky a tím ji ponížíme.
Zaplatíte tedy pouze rozdíl v ceně.
 
Podmínka:
Cena nové objednávky musí být po odečtení částky za vrácené zboží v kladných číslech jinak nelze tuto službu využít.


Postup pro vrácení starého protikusu (zálohované díly):

 

1.  Vratný díl je třeba zaslat čistý, bez náplní, v originálním obalu nového dílu a pokud má nový díl nějaké zátky, záslepky, štítky, zajišťovací šrouby a podobně, je třeba je přemontovat na díl vracený. Nesmí být zkorodovaný, ani jinak mechanicky poškozený. Bez splnění těchto povinností nebude vratný díl ani poskytnut k posouzení. Kompletnost a oprávněnost vrácení vratného dílu posuzuje výrobce dílu a nebo jeho delegovaný technik. 

2.  Ihned jak obdržíme stanovisko zdali lze nebo nelze díl repasovat, tak budete informováni. V případě, že díl lze repasovat, tak Vám bude vyplacena vratná záloha v plné výši. Pokud díl nelze repasovat, tak Vám bude navrácen a záloha na vratný kus se nevrací.

3. V případě schválení vráceného dílu vytvoříme dobropis, který Vám zašleme elektronickou poštou a peníze poukážeme na Váš účet nejpozději do 30 kalendářních dnů oproti dodání starého dílu stejného typu.

Adresa pro vrácení zálohovaného zboží je :

CarsShop.cz - Lukáš Kiedroň
Petřvaldská 369/30a, Havířov-Šumbark, 736 01