Jak postupovat, když potřebuji vrátit zboží?

Zjistili jste, že vám zboží nepasuje ? Nebo ho neupotřebíte a chtěli by jste ho vrátit ?

 

1. Zboží může kupující (spotřebitel) vrátit max. do 21 dnů od data převzetí zásilky nebo zboží (osobní odběr). Kupující (podnikatel-nákup na IČO) pouze po domluvě.

2. Zboží musí být vráceno v originálním obale výrobce a nesmí jevit známky opotřebení či montáže.
Nelze vrátit:
- motorové oleje a kapaliny
- spojkové sady a setrvačníky, které jsou zabezpečený ochrannou plombou (upozornění přiloženo v krabici výrobce). V případě porušení plomby nelze tento díl vrátit, ale pouze reklamovat.

3. Díl/y v originálních obalech výrobce prosím pečlivě zabalte do dalšího ochranného obalu, fólie či krabice. V žádném případě originální krabičky nebo zboží nijak nepolepujte (barevnou izolepou) ani nepopisujte (fixem, prupiskou a podobně)!
Pokud dojde k znehodocení obalu, tak nemusí být zboží přijato nebo bude naúčtován storno poplatek z ceny zboží.

4. Ke zboží přiložte vyplněný formůlář nebo nám ho stačí zaslat e-mailem.
Ke stažení ZDE - Vzorový formulář - odstoupení od smlouvy

5. Peníze vám vracíme do 14 dnů od převzetí zboží na uvedený bankovní účet ve formuláři či e-mailu.
Pokud byla objednávka uhrazena rychlým bankovním převodem nebo platební kartou ONLINE, tak Vám budou peníze refundovány zpět na účet či platební kartu.

V případě nedodržení výše uvedených informací nemusí být vrácené zboží akceptováno.


  • Jako dopravu pro vrácení zboží můžete zvolit Českou poštu nebo využít jinou přepravní službu na webu Zaslat.cz .
  • Zboží můžete také po nahlášení (telefonicky, e-mailem) vrátit osobně na níže uvedené adrese.  
  • Adresa pro vrácení zboží je :
    CarsShop.cz - Lukáš Kiedroň,
    Petřvaldská 369/30a, Havířov-Šumbark, 736 01
  • Pokud vracíte pouze některou položku z objednávky, tak se vyfakturované poštovné nevrací. Pokud vracíte kompletní zásilku, tak je Vám vyplacena zpět i částka za poštovné k Vám (platí pouze pro nákup bez IČO). V případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. 
  • V případě, že si objednáte díl u kterého bylo prodejcem písmeně potvrzeno, že není vhodný pro daný automobil a je tzv. na zkoušku, tak se poštovné nevrací.

* pokud už uplynula doba na vrácení, můžeme se pokusit i tak díl vrátit dodavateli(max. do 30 dnů). V tomto případě nás prosím kontaktujte e-mailem. Děkujeme



Nová objednávka a vrácení zboží, které nepasuje

 
Pokud jste si objednali zboží, které nepasuje a chcete ho vrátit a budete vytvářet novou objednávku, tak můžete využít této služby.
  • Kurýr si u vás zboží vyzvedne při dodání nové objednávky.
  • Po navrácení zboží k nám jej překontrolujeme a vyplatíme vám následně částku za toto zboží na uvedený přiložený bankovní účet.
  • Tato služba je zpoplateněna a to u GLS - 109 Kč nebo PPL - 129 Kč.

Vyberte si prosím jednu z možností vrácení zboží a to GLS nebo PPL (závisí na zvoleném dopravci při nové objednávce) a přidejte si ji do košíku.

Možnosti:

1. GLS - Vytvořím novou objednávku a chci dodadat přes GLS

2. PPL - Vytvořím novou objednávku a chci jej dodat přes PPL

V případě, že budete vytvářet novou objednávku a chcete jej dodat přes GLS, tak prosím zvolte GLS.

Pokud přes PPL, tak prosím zvolte PPL.



Postup pro vrácení starého protikusu (zálohované díly):

 

1.  Vratný díl je třeba zaslat čistý, bez náplní, v originálním obalu nového dílu a pokud má nový díl nějaké zátky, záslepky, štítky, zajišťovací šrouby a podobně, je třeba je přemontovat na díl vracený. Nesmí být zkorodovaný, ani jinak mechanicky poškozený. Bez splnění těchto povinností nebude vratný díl ani poskytnut k posouzení. Kompletnost a oprávněnost vrácení vratného dílu posuzuje výrobce dílu a nebo jeho delegovaný technik. 

2.  Ihned jak obdržíme stanovisko zdali lze nebo nelze díl repasovat, tak budete informováni. V případě, že díl lze repasovat, tak Vám bude vyplacena vratná záloha v plné výši. Pokud díl nelze repasovat, tak Vám bude navrácen a záloha na vratný kus se nevrací.

3. V případě schválení vráceného dílu vytvoříme dobropis, který Vám zašleme elektronickou poštou a peníze poukážeme na Váš účet nejpozději do 30 kalendářních dnů oproti dodání starého dílu stejného typu. Starý díl je nutné vrátit do 30 dnů od vystavení prodejního dokladu. Poté záloha propadá.

Adresa pro vrácení zálohovaného zboží je :

CarsShop.cz - Lukáš Kiedroň
Petřvaldská 369/30a, Havířov-Šumbark, 736 01

Poštovné za zaslání vratného dílu do Autodíly CarsShop.cz hradí zákazník.