Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro BMW 5 Touring (F11), 530 i (2996ccm/200kW/272HP)


Cena s DPH: 801 Kč
Doplňující výrobek/info 2: se senzorem
typ karoserie: s krytem
otevírací teplota [°C]: 97
Zobraz všechny vlastnosti Materiál pláżtě: GFK (plast zesílený skleněnými vlákny)
Zboží není dostupné