Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro CHEVROLET SPARK (M300), 1.0 (995ccm/50kW/68HP)


Cena s DPH: 644 Kč
otevírací teplota [°C]: 102
typ karoserie: s krytem
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 18.7.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 18.7.2025 |
Osobní odběr | zítra 17.7.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 597 Kč
celkova vyska [mm]: 113
Průměr v mm: 32
Prumer zapusteni [mm]: 52
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 610 Kč
typ karoserie: s krytem
druh provozu: elektricky rizeny
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti otevírací teplota [°C]: 102
Zboží není dostupné