Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FIAT PUNTO (176), 1.7 TD (1698ccm/51kW/69HP)


Cena s DPH: 1 415 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
Vnější průměr [mm]: 45,5
Hmotnost ( v kg ): 0,80
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
typ karoserie: s krytem
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 1 471 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 80
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199907
Vybavení vozidla: pro vozidla bez klimatizace
Číslo motoru od: 1748328
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 1 588 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Vybavení vozidla: pro vozidla s klimatizaci (manualni)
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 1 762 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Číslo motoru od: 1897563
Vybavení vozidla: pro vozidla bez klimatizace
Zboží není dostupné