Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro HONDA FR-V (BE), 2.2 i CTDi (2204ccm/103kW/140HP)


Cena s DPH: 316 Kč
otevírací teplota [°C]: 78
Vnější průměr [mm]: 64
Hmotnost ( v kg ): 0,10
Zobraz všechny vlastnosti Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Dbejte servisnich informaci: ✓
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 27.5.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 27.5.2025 |
Osobní odběr | pondělí 26.5.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 546 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 78
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 200912
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 27.5.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 27.5.2025 |
Osobní odběr | pondělí 26.5.2025 po 10:00 hod |