Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro ISUZU D-MAX (8DH), 3.0 DiTD 4x4 (2999ccm/96kW/131HP)


Cena s DPH: 354 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 82
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 200706
oddělení bloku: ✓
pro konstrukční vzor modelové řady: Rodeo, D-Max
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 7.5.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 7.5.2025 |
Osobní odběr | zítra 6.5.2025 po 10:00 hod |