Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro ISUZU D-MAX valník/podvozek, 2.5 Ddi 4WD (2499ccm/120kW/163HP)


Cena s DPH: 275 Kč
otevírací teplota [°C]: 85
Vnější průměr [mm]: 68
Hmotnost ( v kg ): 0,090
Zobraz všechny vlastnosti Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 26.6.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 26.6.2025 |
Osobní odběr | zítra 25.6.2025 po 10:00 hod |