Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro IVECO DAILY III valník/podvozek, 29 L 14 (AHRA11C1B1, AHRA14C1B1, AHRA64C1B1) (2287ccm/100kW/136HP)


Cena s DPH: 574 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
Konstrukční typ: Daily29L14, Daily29L14P
oddělení bloku: ✓
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 13.6.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 13.6.2025 |
Osobní odběr | zítra 12.6.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 679 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
typ karoserie: s krytem
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 13.6.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 13.6.2025 |
Osobní odběr | zítra 12.6.2025 po 10:00 hod |