Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro MERCEDES-BENZ V-CLASS (638/2), V 230 TD (638.274) (2299ccm/72kW/98HP)


Cena s DPH: 324 Kč
TECDOC-číslo motoru: 4674
otevírací teplota [°C]: 80
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 22.5.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 22.5.2025 |
Osobní odběr | zítra 21.5.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 328 Kč
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
typ karoserie: s krytem, kovovy ram/pouzdro
otevírací teplota [°C]: 80
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 22.5.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 22.5.2025 |
Osobní odběr | zítra 21.5.2025 po 10:00 hod |