Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro MINI MINI CLUBMAN (F54), One D (1496ccm/85kW/116HP)


Cena s DPH: 703 Kč
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 87
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 201511
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 7.5.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 7.5.2025 |
Osobní odběr | úterý 6.5.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 662 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
Vnější průměr [mm]: 43
Hmotnost ( v kg ): 0,096
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zboží není dostupné