Dušení benzinového motoru vedoucí až k jeho úplnému zhasnutí mnohdy působí vadná lambda sonda či poškozený její kabel nebo může být tak na vině rozpadlý katalyzátor, což je závada postihující především vozidla staršího data výroby. Nejjednoduší výběr vhodné lambda sondy je opsáním čísla z původní sondy a následném vepsáním kódu do našeho vyhledávače v eshopu.
Lambda sonda, snímač tlaku výfuk. plynů atd. pro MITSUBISHI GALANT III (E1_A), 2.0 Turbo ECi (E15A) (1997ccm/110kW/150HP)


Cena s DPH: 455 Kč
Lamda sonda: nevyhřívaná
Počet vedení: 1
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 25.6.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 25.6.2025 |
Osobní odběr | úterý 24.6.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 718 Kč
Původní cena: 729 Kč
Počet vedení: 1
Doporučený interval výměny [km]: 80000
Spojka/svorka: prip.prizpusobit spoj konektoru
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 198711
Lamda sonda: regulační sonda
Montovací strana: pred katalyzator
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 25.6.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 25.6.2025 |
Osobní odběr | úterý 24.6.2025 po 10:00 hod |