Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro PEUGEOT 205 I (741A/C), 1.5 (1442ccm/63kW/86HP)


Cena s DPH: 140 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 88
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 198406
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 198707
klimatická pásma: pro chladná klimatická pásma
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pondělí 2.6.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pondělí 2.6.2025 |
Osobní odběr | zítra 30.5.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 218 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 82
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 198406
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 198707
klimatická pásma: pro horká klimatická pásma
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pondělí 2.6.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pondělí 2.6.2025 |
Osobní odběr | zítra 30.5.2025 po 10:00 hod |