Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro PEUGEOT 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_), 1.6 (1598ccm/110kW/150HP)


Cena s DPH: 1 376 Kč
otevírací teplota [°C]: 105
Vnější průměr [mm]: 44
Hmotnost ( v kg ): 0,5
Zobraz všechny vlastnosti typ karoserie: s krytem
Doplňující výrobek/info 2: s teplotním spínačem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 1 888 Kč
Materiál pláżtě: GFK (plast zesílený skleněnými vlákny)
otevírací teplota [°C]: 105
typ karoserie: plastove pouzdro
Zobraz všechny vlastnosti Pocet senzoru: 2
Doplňující výrobek/info 2: s termostatem, se senzorem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
DAM-číslo od: 14500CJ, 1533889
Zboží není dostupné