Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro PEUGEOT 504 (A_, M_), 1.8 (M03) (1796ccm/58kW/79HP)


Cena s DPH: 198 Kč
otevírací teplota [°C]: 75
typ karoserie: bez krytu
roura, potrubí - ? (v mm): 55,8
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: bez tesneni
Hmotnost ( v kg ): 0,102
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 197303
kód motoru: XM7
Doplňující výrobek/info 2: Termostat zabudovany v hadici chladici kapaliny
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 248 Kč
otevírací teplota [°C]: 75
typ karoserie: bez krytu
roura, potrubí - ? (v mm): 57
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 197303
kód motoru: XM7
Doplňující výrobek/info 2: Termostat zabudovany ve vodni pumpe
Zboží není dostupné