Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VOLVO S60 II, 2.0 D3 (1969ccm/110kW/150HP)


Cena s DPH: 704 Kč
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
oddělení bloku: ✓
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 201606
Zobraz všechny vlastnosti pro konstrukční vzor modelové řady: S60, S60 Cross Country
Zboží není dostupné