Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VOLVO S60 II, D5 (2400ccm/158kW/215HP)


Cena s DPH: 724 Kč
otevírací teplota [°C]: 90
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 22.5.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 22.5.2025 |
Osobní odběr | zítra 21.5.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 1 745 Kč
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 90
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 201106
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 201512
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 22.5.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 22.5.2025 |
Osobní odběr | zítra 21.5.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 700 Kč
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
typ karoserie: s krytem, plastove pouzdro
otevírací teplota [°C]: 90
Zobraz všechny vlastnosti Doplňující výrobek/info 2: se senzorem
Zboží není dostupné