Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VOLVO S80 II (AS), 2.0 T5 (1969ccm/162kW/220HP)


Cena s DPH: 703 Kč
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Doplňující výrobek/info 2: se senzorem
otevírací teplota [°C]: 105
Zobraz všechny vlastnosti typ karoserie: plastove pouzdro
Materiál pláżtě: GFK (plast zesílený skleněnými vlákny)
Číslo motoru od: 2052962
Materiál pláżtě 2: PA 66 GF 30
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 9.5.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 9.5.2025 |
Osobní odběr | zítra 7.5.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 1 002 Kč
typ karoserie: s krytem
druh provozu: elektricky rizeny
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Materiál: umělá hmota
otevírací teplota [°C]: 105
Číslo motoru od: 2052962
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 9.5.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 9.5.2025 |
Osobní odběr | zítra 7.5.2025 po 10:00 hod |