Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VW GOLF VI (5K1), 2.0 GTi (1984ccm/155kW/210HP)


Cena s DPH: 219 Kč
Doplňující výrobek/info 2: Termostat zabudovany ve vodni pumpe
Omezení výrobce: BEHR
otevírací teplota [°C]: 95
Zobraz všechny vlastnosti Závazné porovnání starého dílu s novým (zejména OE-č.): ✓
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 295 Kč
otevírací teplota [°C]: 75
topení/chlazení: pro vozidla s olejovým chlazením
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti typ karoserie: s krytem, plastove pouzdro
převodovka typ: automatická převodovka
Datum produkce do: 30.05.2010
Zboží není dostupné