Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro BMW 1 (F21), 120 d (1995ccm/140kW/190HP)
Cena s DPH: 741 Kč
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 87
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 9.5.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 9.5.2024 |
Osobní odběr | úterý 7.5.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 763 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 9.5.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 9.5.2024 |
Osobní odběr | úterý 7.5.2024 po 10:00 hod |