Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro BMW 5 (E12), 520 i (1990ccm/92kW/125HP)
Cena s DPH: 107 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
typ karoserie: bez krytu
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 569 Kč
typ karoserie: s krytem
otevírací teplota [°C]: 80
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 197210
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 684 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: bez tesneni
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 197608
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 197807
kód motoru: M15E12
Zboží není dostupné