Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro BMW 5 (E28), 518 i (1766ccm/77kW/105HP)
Cena s DPH: 142 Kč
otevírací teplota [°C]: 87
Uzavírací teplota [°C]: 102
typ karoserie: bez krytu
Zobraz všechny vlastnosti Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 553 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
Hmotnost ( v kg ): 0,23
Dbejte servisnich informaci: ✓
Zobraz všechny vlastnosti druh katalyzátoru: Pro vozidla bez katalyzátoru
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 603 Kč
typ karoserie: s krytem
otevírací teplota [°C]: 80
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 198407
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 198711
Zboží není dostupné